Perasaan apakah ini

tak tahu la tetiba makcik rase satu perasaan yang ragu-ragu pulak ...tak shuke nye rase macam ni, macam curiga, macam ragu-ragu...
Ya Allah seandainya ape yang aku fikirkan ini hanyalah mainan dan hasutan syaitan semata-mata, Kau hilangkanlah perasaan yang amat tidak selesa ini...dan seandainya perasaan ini untuk menunjukkan kebenaran maka aku pohon agar Kau tunjukkan kebenaran yang sebenar, agar aku merasa lega dan tidak kecewa di kemudian hari..Amin.

Doa orang yang mengalami kesulitan:



Maksudnya: “ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yg Engkau mudahkan, sedang yang susah itu bisa Engkau mudahkan, apabila Engkau menghendakinya”

Doa ketika marah:


Maksudnya: “aku berlindung diri dengan Allah dari syaitan yg terkutuk, ya Allah, ampunilah dosaku & hilangkanlah kepanasan hatiku & lepaskanlah aku dari syaitan yg terkutuk”

Doa memohon kesabaran:


Maksudnya: “ya Tuhan kami, limpahkanlah kesabaran atas kami & tetapkanlah pendirian kami & bantulah kami akan golongan yg mengingkari”
 

Comments

Popular posts from this blog

Perancangan Keluarga

Duk ngadap tv tak p manaaa dahhh !

KALO RASE GUMBIRA SEBUT HOREY...HOREY...